[ad_1]
Miten yhdistää vahva brändi, eri teemoja, osallistava workshop ja viihteellisyys yllätyksellisellä tavalla? No vaikka näin!
Deloitte Summit 2021 kokosi yrityksen työntekijät yhteen pohtimaan tulevaisuuden työelämän teemoja sekä juhlistamaan jälleennäkemistä pitkästä aikaa. Tapahtuma koostui kolmesta eri osuudesta: seminaarista, työpajasta sekä viihteellisestä osiosta.
Suunnittelimme tapahtumaan LAB -konseptin, joka yhdisti mielenkiintoisella tavalla käsiteltävät aiheet, digitaalisuuden ja tekemisen. Laadimme mm. digitaaliset työkalut ja workshopin, jotka viihteellisesti ja pelillistämisen kautta keräsivät tietoa tulevaisuuden työn tekemisestä.
#tapahtumamarkkinointi #tapahtumat #tapahtumatuotanto #workshop #deloittesummit #deloitte
[fb_vid id=”4979050198986066″]
[ad_2]
Source