Tapahtuma-ala on elänyt pitkään voimakasta muutoksen aikaa. Olemme saaneet 12-vuotisen olemassaolomme aikana todistaa alan kehittymistä ja muovautumista – tuotantopainotteisista ja logistiikkakeskeisistä tapahtumista markkinointilähtöisiin, tuloshakuisiin ja sisältöpainotteisiin toteutuksiin. Vielä vuosituhannen vaihteessa tapahtumajärjestäminen oli monin paikoin logistista fasilitointia – tilojen, bändien ja buffien orkestroimista. Elettiin aikaa ennen teknistä vallankumousta – aikaa jolloin kutsulistaa hallinnointiin hampaat irvessä Excelin voimalla, 100- sivuisia kalvosulkeisia ihasteltiin seminaarikatsomoista ja verkostoituminen toteutettiin rusettiluistelun tyyliin numerolaput rinnuksissa. Keskiössä olivat elämykset ja kokemukset – aidot kohtaamiset. Sisältöosaamisesta puhuivat tuolloin vain muutamat hassut ja valaistuneet – hekin hiiskuen.