Tapahtuma vahvistaa brändikokemusta
Stockmann halusi järjestää Helsingin tavaratalossa Fall Shopping Night -tapahtuman kulta- ja platinatason jäsenilleen. Tavoitteena oli innostaa asiakkaita toteuttamalla tyylikäs ja inspiroiva ostosilta, mikä keskittyy syksyn muotiin ja kodin sisustamiseen. Suunnittelimme ja toteutimme tapahtumaan yllätyksellistä ohjelmaa tavaratalon eri kerroksiin. Käytävät täyttyivätkin puheensorinasta ja iloisista kohtaamisista. Kokemuksellisen myyntitapahtuman avulla voidaan luoda positiivinen brändikokemus, sitouttaa asiakkaita sekä kannustaa ostoksille. Tapahtuma ylsi asetettuihin myynnillisiin tavotteisiin.
Asiakas: Stockmann
Tapahtuma: Asiakastapahtuma, live
Osallistujamäärä: Noin 3000
Palvelut: Tapahtumasuunnittelu, projektijohto, tapahtumatuotanto, videokuvaus, valokuvaus