Seminaarilla asian äärelle
Kokonaisvaltainen markkinointi kiinnostuksen ja vuoropuhelun herättäjänä
Autoimme asiakasta tavoitteiden saavuttamisessa kokonaisvaltaisen tapahtumamarkkinoinnin keinoin. Jo ennen varsinaista tapahtumaa tuotimme erilaisia sisältöjä ja markkinointimateriaaleja, kuten mm. blogi- ja kutsutekstejä sekä puhujaesittelyjä. Lisäksi valjastimme mukaan sosiaalisen median vaikuttajamarkkinoinnin. Näin varmistimme, että tapahtuman viestintä on vetovoimaista ja se tavoittaa oikean kohderyhmän.
Toteutimme futuristisen hybriditapahtuman Musiikkitalossa, missä keskusteluun nousivat innovaatio ja opit, kuinka valmistautua epävarmaan tulevaisuuteen. Koko tilaisuus striimattiin etäyleisölle. Verkostoituminen illallisella sekä viihteellinen musiikki sinetöivät tilaisuuden paikallaolijoiden kesken. Tuotimme tapahtumasta myös toimituksellista sisältöä, valokuvia ja koostevideon asiakkaan jälkimarkkinointitarpeisiin. Suomen suurin IPR-alan tapahtuma oli menestys.
Asiakas: Berggren
Tapahtumamalli: Kutsuvierasseminaari, hybridi
Osallistujamäärä: 300 + 100 etänä
Palvelut: Tapahtumasuunnittelu, projektijohto, tapahtumatuotanto, tapahtumaohjaus, markkinoinnin kokonaisvaltainen suunnittelu ja toteutus, valokuvaus, videokuvaus