Ajankohtaista

Asiakaskokemus kertoo brändistä

Yritystapahtuma on kuin tyhjiö, johon luodaan yrityksen brändiä lujittava ympäristö. Se, millaiseksi tapahtumavieraan asiakaskokemus tässä miljöössä muotoutuu, riippuu monista pienistä yksityiskohdista.

Me kaikki olemme sen kokeneet. Hetken, jolloin mietimme, olemmeko muuttuneet näkymättömiksi, koska meitä ei huomioida. Toisaalta olemme kokeneet senkin, kuinka kaikki odotuksemme ylitetään ja maailma pyörii hetken vain meidän ympärillämme.

Asiakaskokemus jää mieleen niin hyvässä kuin pahassa, oli kyseessä arki-ilta kaupan kassajonossa, syntymäpäiväillallinen lempiravintolassa tai yritystapahtuma, johon osallistumista olemme odottaneet kutsun saapumisesta lähtien.

Positiivinen asiakaskokemus kuuluu kauas, negatiivinen monesti vieläkin kauemmas. Siksi asiakaskokemuksen tärkeys on hyvä pitää mielessä myös mitä tahansa tapahtumaa suunniteltaessa.

Asiakaskokemus kertoo brändistä

JAA SOMESSA

HALUAN LISÄÄ INSPIRAATIOTA

Tapahtuma ei ole vain kohtaamisten areena, vaan parhaimmillaan se mahdollistaa syvällisemmän yhteyden brändien ja osallistujien välille. Jokaisen tapahtuman tulisi olla omistajalleen ainutlaatuinen ja osallistujalle elämys, josta jää pysyvä jälki.
Copyright © 2024 Sisters Inc.
All Rights Reserved.
Tietosuoja | Privacy policy
Sisters Inc.
Miestentie 9, 6 krs,
02150 Espoo
(09) 75151200
myynti@sisters.fi