Cramon tavoitteena oli olla yksi suuri joukkue, jossa jokaisen panos on merkittävä asiakaslupauksen toteutumiseksi. Tavoitellun yhteenkuuluvuuden tunteen ja joukkuehengen muodostumista tuettiin tapahtumalla, joka mahdollistaisi henkilöstön keskinäiset kohtaamiset.
Tämä tapahtui konkretisoimalla ”mainion päivän työmaalla”, joka on Cramon asiakaslupaus. Innostava tapahtuma alkoi sitouttavalla kutsuprosessilla, joka johdatti osallistujat Cramo top scorer -pelin maailmaan. Edelleen tapahtumassa keskityttiin sitoutumiseen, luotettavuuteen ja luovuuteen toimintapisteiden kautta.
Oivallus: Pelillisyys mahdollisti arvojen avaamisen, osallistaminen sitoutti ja käynnisti ajatustyön. (Pax 300 hlöä)
”Mielestäni arvoja saatiin hauskalla tavalla avattua kaikille. Mielestäni tapahtumanjärjestäjä on askeleen edellä muita tuotantoyhtiöitä. Ideat ovat tuoreita ja tämän päivän tekniikkaa käytetään hyväksi, loistavana esimerkkinä Cramo Top Scorer -peli.”
Jaana Suomi, Executive Assistant, Cramo