Tampereen Sähkölaitos otti suuren harppauksen eteenpäin uudistaessaan brändinsä Tampereen Energiaksi. Yritys halusi juhlistaa merkittävää muutosta yhdessä henkilökuntansa kanssa unohtumattomalla ja yhteisöllisyyttä korostavalla tilaisuudella. Tavoitteena oli luoda tapahtuma, joka ei ainoastaan jalkauttaisi uutta brändiä vaan katsoisi rohkeasti tulevaisuuteen.
Suunnittelimme tapahtumaan vaikuttavan audiovisuaalisen ohjelmakokonaisuuden, joka herätti uuden brändin eloon. Varmistimme yllätyksellisen lanseerauksenhetken saumattoman synkronoinnin moderneilla valoefekteillä. Näyttävät puitteet yhdessä hauskojen ja osallistavien aktiviteettien kanssa auttoivat uuden brändin omaksumista ja muistijäljen rakentumista. Painotimme tuotannossa vastuullisuutta ja digitaalisuutta