Raksystems Group järjesti työntekijöilleen unohtumattoman tapahtuman, jonka kohokohtana oli uuden Sustera-brändin lanseeraus. Tapahtumassa esiteltiin brändin uusi nimi ja raikas identiteetti, mikä tapahtui yllätyksenä koko organisaatiolle. Samalla tilaisuudessa jaettiin tulevaisuuden kasvustrategiaa ja inspiroitiin henkilöstöä kohti uusia tavoitteita.
Suunnittelimme ja toteutimme vaikuttavan kaksiosaisen tapahtuman, huomioiden tarpeet muuttuvalle visuaalisuudelle sekä eri sisällölle, seminaariin, illalliseen sekä iltajuhlaan. Keskeisenä tekijänä osallistujakokemuksessa toimi audiovisuaalisuus. Loimme tapahtumatiloihin eri värimaailmoja valaistusta, Led-näyttöjä, visuaalisia elementtejä sekä pintojen brändäyksiä hyödyntäen. Lisäksi toteutimme ennakkomateriaaleja esitysten tueksi, sekä mielenkiintoisia kosketuspintoja uuden brändi-identiteetin jalkauttamiseksi. Upean päivän kruunasi illallinen palkitsemisineen ja bändeineen.