Suunnittelimme keväällä 2019 kaksi erilaista messuosastokokonaisuutta. Loimme ratkaisuja, jotka sekä hyödynsivät yrityksien brändimielikuvaa että yllättivät messukävijän informatiivisesti.
Case THL. Itsestäänselvyys jää toisinaan huomiotta, joten nostimme kahden toisiaan katsovan kasvon avulla Kanta -palvelun ytimen esille tarinallisessa muodossa. Kasvot edustivat yhteistä datapankkia, joka on koonti ihmisten kohtaamisista, muistijälki tapahtumista ja yhteydenottoväline.
Case Posti. Hyödynsimme asiakkaamme infografiikkaa, skaalattuna eri pintoihin. Staattisten pintojen lisäksi interaktiivinen LED-seinä kannusti messukävijöitä perehtymään tämän kaikille tutun yrityksen tuloksiin vastuullisen liiketoiminnan ja ympäristöystävällisten ratkaisujen osalta.