Vetovoimainen ja brändinmukainen messuosasto
NCC osallistui toista kertaa Pohjoismaiden suurimpaan kiinteistöalan tapahtumaan, Business Arena Helsinkiin. Suunnittelimme ja toteutimme tapahtumaan sopivan osastokonseptin, joka kutsui messuyleisön tutustumaan rakennusyhtiön hankkeisiin ja referenssikohteisiin. Tavoitteena oli kannustaa kohtaamisiin ja vuorovaikutukseen, viestiä yritykselle tärkeitä teemoja sekä vahvistaa brändimielikuvaa.
Kiinnitimme suunnittelussa huomiota osaston visuaalisuuteen ja toiminnallisuuteen. Loimme Lounge-tyylisen osaston, mikä resonoi yrityksen tekemistä modernissa ilmapiirissä. Sen värimaailma korosti yrityksen uudistunutta brändi-ilmettä ja puu materiaalina viesti kestävästä rakentamisesta. Osaston keskiöön sijoitimme ison galleriaseinän valituista rakennuskohteista, mikä kiinnitti vierailijoiden katseet jo kaukaa. Galleriaseinä koostui diginäytöistä ja kiinteistä kuvista kehyksineen.
Houkuttelevuutta osastolle toi myös Barista, joka tarjoili erikoiskahveja osastolla vieraileville. Kahvia saattoi nauttia rennosti pystypöytien äärellä, samalla keskustellen edustajien kanssa. Näin kävijäkokemus osastolla oli virkistävä, moniaistinen ja inspiroiva. Asiakas oli tyytyväinen lopputulokseen ja messuosasto sai paljon positiivista palautetta.
Asiakas: NCC
Tapahtuma: Business Arena Helsinki, messuosasto
Palvelut: Projektinhallinta, suunnittelu & konseptointi, graafinen suunnittelu, tuotanto