Loimme Deloitten henkilöstötapahtumaan kattokonseptin ”The Light Of Wellbeing – Exploration”, joka pureutui hyvinvoinnin teemaan kahdeksi päiväksi, pysäyttäen henkilöstön oivaltamaan hyvinvoinnin, työssä jaksamisen ja -menestymisen yhteyttä. Lisäksi lanseerattiin yrityksen uudistuneet arvot. Koska viestien jalkauttaminen vaati voimaannuttavaa, energisoivaa ja inspiroivaa ympäristöä, joka tarjoaa myös tilaa ajatteluun ja oppimiseen, valitsimme tapahtumapaikaksi Suomen Lapin. Onnistuimme luomaan ainutlaatuisen ”oppimisympäristön”, jossa hyvinvoinnin tematiikkaa käsiteltiin ohjelman rakenteen ja sisällön kautta hyvin monipuolisesti monesta eri näkökulmasta, osallistaen ja voimaannuttaen osallistujia.
Tapahtuman jälkeen toteutetun kyselyn tulokset puhuivat puolestaan, olimme onnistuneet. Henkilöstö koki saaneensa ymmärrystä ja työkaluja oman hyvinvointinsa parantamiseen ja mikä tärkeintä, he olivat sitoutuneimpia toimimaan hyvinvointinsa eteen jatkossa. Myös yrityksen uudistuneet arvot sisäistettiin ja koettiin, että niihin pystyttyiin samaistumaan.