Nykyajan infoähky ja datamassan kohina tuovat haasteita viestien läpi saamiseen sekä sisäisessä, että ulkoisessa markkinoinnissa. On tutkittu, että aistejamme pommittaa yli 11 miljoonaa bittiä dataa/ sekunti. Keskivertoihmisen työmuisti pystyy käsittelemään dataa kuitenkin vain maksimissaan noin 40-50 bittiä/sekunti. Ajastamme ja huomiostamme taistelee jatkuvasti kasvava määrä viestejä ja informaatiota.
Yritystilaisuus tarjoaa hallitut puitteet, joissa haluttu kohderyhmä on tietyssä paikassa tiettyyn aikaan mahdollisimman vastaanottavaisina harkituille viesteille. Yritystilaisuus tai yritystapahtuma pystyy lisäksi hyödyntämään osallistujien eri aisteja viestien vastaanottamisessa ja vaikuttamaan ihmisten ollessa paikalla ja aidosti läsnä tilaisuudessa.
Jopa 75% B2B-yrityksistä kertoo kokemuksellisen markkinoinnin olevan markkinointistrategioiden kannattavin taktiikka.
Tapahtumia ajatellaan usein logistiikkakeskeisestä näkökulmasta. Tapahtumat mielletään lähinnä projektinhallintana, jonka voi hoitaa kuka tahansa riittävät projektinjohtotaidot omaava henkilö. Tämä on kriittinen kohta, missä tapahtuman järjestämisessä voi mennä pieleen.
Ammattitaitoinen tapahtumajärjestäjä auttaa yritystä analysoimaan kohderyhmää, terävöittämään tavoitetta ja suunnittelee tapahtuman sisällöllisesti niin, että osallistujakokemuksesta muodostuu onnistunut ja tapahtumalle asetetut tavoitteet täyttyvät. Sen jälkeen tapahtuma-ammattilainen vie projektia eteenpäin rautaisella otteella.
Tapahtumatoimiston tuoma lisäarvo kokonaisuudelle on merkityksellinen, sillä vaikka tapahtuma koostuu erilaisista logistisista elementeistä, olennaisinta on se, millä luovilla ja strategisilla ratkaisuilla se luodaan ainutlaatuiseksi vaikuttamisen kanavaksi.
Suunnittelemme ja tuotamme asiakkaillemme keskimäärin 100 onnellistavaa ja korkeatasoista yritystapahtumaa vuodessa – asiakas- ja yritystilaisuudet, seminaarit, henkilöstötapahtumat, avajaiset, vuosijuhlat, lanseeraukset, messuosastot, virtuaalitapahtumat jne. Toteuttamamme yritystapahtuma tai yritystilaisuus on lisäarvoa tuova, ja saat sen avaimet käteen periaatteella laadukkaasti sekä kustannustietoisesti.
Tapahtumalle asetetun tavoitteen saavuttamiseksi suunnittelemme konsepteja, teemoja ja osallistavia ohjelmanumeroita, hyödyntäen esimerkiksi pelillisyyttä aktivoinnissa, vuorovaikutuksessa ja tiedonkeruussa. Lähestulkoon vain mielikuvitus on rajana tapahtumien keinovalikoimassa, käytämme rohkeasti myös digitaalisuutta. Räätälöimme workshopit ja ohjelmanumerot aina teemaan ja brändiin sopiviksi. Parhaimmillaan niistä voi jalostua yritykselle pitkäaikaisiakin työkaluja.
Yli kahdenkymmenen vuoden kokemuksella hyödynnämme myös ymmärrystä kohderyhmien tarpeista ja käyttäytymismalleista tapahtumia suunnitellessamme. Konseptointi ja suunnittelu, sisällöntuotanto, projektijohto, tuotanto, tapahtuman markkinointi ja tapahtumasisältöjen jatkojalostus… me hoidamme koko tapahtumatuotannon aina ammattitaidolla ja ilolla!