Ajankohtaista

Tapahtumamarkkinoinnin Trendit 2020 | Messukeskus

[ad_1]

Mitkä ovat tapahtumamarkkinoinnin trendit vuodelle 2020? Messukeskus selvitti tätä yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa, joiden joukkoon lukeutui Sistersiltä Osnat ja Dana. Yhtenä merkittävänä kehityssuuntana nähtiin se, että tapahtumia ei nähdä yksittäisinä, irrallisina tekoina. Huolella suunniteltu tapahtumamarkkinointi on oleellinen osa strategista kokonaismarkkinointia ja yrityksen ydintarinaa.

Tämä myötäilee Sisters Inc.:in vahvuuksia. Dana ja Osnat kiteyttivät jo toimintamme alkumetreillä seuraavasti: ”Tapahtuma ei ole vain kohtaamisten areena, vaan parhaimmillaan se mahdollistaa paljon syvällisemmän yhteyden brändien ja osallistujien välille. Jokainen tapahtuma tulisi olla omistajalleen ainutlaatuinen ja osallistujalle elämys, josta jää pysyvä jälki.” Tämä on nykypäivän muuttuvassa maailmassa kenties merkityksellisempää kuin koskaan.

Lue tapahtumamarkkinoinnin trendiraportti kokonaisuudessaan täältä: https://b2b.messukeskus.com/tapahtumamarkkinoinnin-trendit-…

Tapahtumamarkkinoinnin Trendit 2020 | Messukeskus

Mitkä ovat tapahtumamarkkinoinnin tärkeimmät trendit? 14 haastattelemaamme tapahtumamarkkinoinnin asiantuntijaa kertoo, mitä alalla tapahtuu vuonna 2020.
[ad_2]

Source

JAA SOMESSA

HALUAN LISÄÄ INSPIRAATIOTA

Tapahtuma ei ole vain kohtaamisten areena, vaan parhaimmillaan se mahdollistaa syvällisemmän yhteyden brändien ja osallistujien välille. Jokaisen tapahtuman tulisi olla omistajalleen ainutlaatuinen ja osallistujalle elämys, josta jää pysyvä jälki.
Copyright © 2024 Sisters Inc.
All Rights Reserved.
Tietosuoja | Privacy policy
Sisters Inc.
Miestentie 9, 6 krs,
02150 Espoo
(09) 75151200
myynti@sisters.fi