Sisters Inc. on toiminut tapahtumajärjestäjänä ja suunnitellut tuloksellisia asiakas- ja henkilöstötapahtumia vuodesta 2004. Olemme menestyneet hyvin tapahtuma-alan ammattilaisille vuodesta 2014 järjestetyssä Evento Awards -kilpailussa, voittaen henkilöstösarjan kahdesti sekä sijoittumalla sekä asiakas- että henkilöstötapahtumasarjoissa finalisteiksi useilla eri töillä. Olemme vahvoja tapahtumien luovien sisällöllisten ratkaisujen sekä teknisten ja toiminnallisten ominaisuuksien kokonaisvaltaisessa suunnittelussa – kutsummekin itseämme tapahtuma-arkkitehdeiksi.
Me Sisteriläiset haastamme itseämme päivittäin ja seuraamme aktiivisesti tapahtuma-alan uusimpia trendejä maailmalta. Haluamme tapahtumajärjestäjänä olla paras mahdollinen kumppani asiakkaallemme ja tuoda asiakkaan projekteihin todellista lisäarvoa. Tavoitteenamme onkin ylittää aina asiakkaan odotukset tarjoamalla innovatiivisia ideoita ja tuoreita näkökulmia asiakkaalla ratkaistavana olevaan tilanteeseen – olipa tarpeenasi perinteinen f2f -tapahtuma, virtuaalitapahtuma tai niiden hybridi.
Koemme dialogin asiakkaan kanssa erittäin tärkeäksi, koska riittävillä taustatiedolla ja asiakkaan bisneksen ymmärtämisellä tapahtumajärjestäjä pääsee aidosti pureutumaan käsillä olevaan tilanteeseen ja tuottamaan tuloksellisia ideoita. Jos tapahtuman tavoitteet eivät ole täysin selvillä, sparraamme mielellämme.
Kaikkia tapahtumia voi ja pitää kehittää, rutiineita on hyvä aika-ajoin ravistella. Lisää aiheesta voit lukea blogistamme.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tapahtumia ajatellaan usein hyvin logistiikkakeskeisestä näkökulmasta. Tapahtumat mielletään lähinnä projektinhallintana, jonka voi hoitaa kuka tahansa riittävät projektinjohtotaidot omaava henkilö. Ammattitaitoinen tapahtumajärjestäjä auttaa yritystä analysoimaan kohderyhmää, terävöittämään tavoitetta ja suunnittelee tapahtuman sisällöllisesti ja tapahtuman kaaren niin, että asetetut tavoitteet täyttyvät. Sen jälkeen tapahtumajärjestäjä vie projektia eteenpäin rautaisella otteella. Tapahtumajärjestäjän tuoma lisäarvo kokonaisuudelle on merkityksellinen, sillä vaikkakin tapahtuma koostuu erilaisista logistisista elementeistä, olennaisinta on se, millä luovilla ja strategisilla ratkaisuilla tapahtuma luodaan ainutlaatuiseksi vaikuttamisen kanavaksi. Oletko jo tutustunut The Virtual Touch -tapahtumakonseptiimme?
Tapahtumajärjestäjänä lähdemme liikkeelle aina luovasta ratkaisusta. Tapahtumatyypistä riippumatta on tapahtumalla oltava selkeä konsepti, joka ohjaa tapahtumaa kohti tavoitteita, oli sitten kyse brändi -mielikuvan kirkastamisesta tai yrityksen uuden strategian jalkautuksesta henkilöstölle. Kun tapahtuma on hyvin suunniteltu, tarvitaan vahvaa logistista osaamista. Siinäkin parhailla tapahtumajärjestäjillä on paljon annettavaa. Laaja yhteistyökumppaniverkosto ja vuosien kokemus alalta tuo toimintavarmuutta ja jatkuva kehittymisen nälkä takaa luovimmat, laadukkaimmat ja kustannustehokkaimmat elementit ja sujuvan projektinhallinnan kuhunkin tapahtumaan.
Suunnittelimme ja toteutimme rakennusyhtiö SRV:lle heidän 30-vuotisjuhlansa. Syy juhlaan oli kunnioitettava 30 vuoden taival ja pääviestinä tapahtumassa oli ”kohtaamiset”. SRV on mahdollistanut kohtaamisia rakentamissaan kohteissa vuodesta 1987.
Pureuduimme SRV:n monimuotoiseen ja rikkaaseen historiaan tarjoamalla juhlavieraille kokemuksellisen näyttelyn. “Elämisen ääniä” -näyttelyssä esiteltiin SRV:n historian keskeisiä projekteja ja virstanpylväitä audiovisuaalisella ja kokemuksellisella tavalla. Vieraat kävelivät näyttelyn läpi, päästäkseen varsinaiselle juhla-alueelle.
Kohtaamisten verkosto muodostettiin toisiinsa linkitetyistä kohtaamis-hubeista, jotka oli rakennettu tyylikkäisiin hexadome-telttoihin. Hubit muodostivat laajan yhtenäisen juhlatilan. SRV:n pääteemat ja -viestit esiteltiin hubeissa kokemuksellisella, asiayhteyteen sopivalla visuaalisella tavalla, joka toi osallistujat SRV:n tämän hetken ja tulevaisuuden tekemisen ytimeen. Esitellyt teemat olivat: tulevaisuus, toimisto ja koti.
Logistiikkaakin riitti: 8 kohtaamis-hubia Hollannista tilattuihin Hexadomeihin rakennettuna, 1 pääteltta ohjelmalle, 1 Kattilahalli näyttelyä varten, 280 metriä aitaa ja banderolleja alueen rajaukseen, 12 rekallista tekniikkaa, kalusteita ja somisteita, 5 hengen tuotantotiimi, 82 hengen tapahtuma-crew, 6 päivää on-site tuotantoa, 2,5 kk projektin kokonaistuotantoaikaa ja 1850 kutsuvierasta kahden päivän aikana.
Kaipaatko tapahtumajärjestäjän osaamista? Voit tutustua myös muihin suunnittelemiimme tapahtumiin inspiroidu -sivulla .
Ota yhteyttä, autamme mielellämme!