Kauppalehti Option Gaala

Uudistimme Kauppalehti Option Gaalan tavoitteenamme nostaa tapahtuma valtakunnan ykköstapahtumien joukkoon ja businesstapahtumien selkeäksi päätapahtumaksi. Gaalalle rakennettiin selkeä oma brändi, joka tukee myös Kauppalehden vahvaa brändia. Tapahtuman tasoa nostettiin muun muassa oivaltavilla ja yllätyksellisillä esiintyjien sisääntuloilla. Kumppaneiden esittely toteutettiin omina erillisinä shownumeroinaan, jotka esittelivät kumppaneiden brändiä ja viestiä tarjoten silti elämyksen yleisölle. Galaan oman brändin selkeyttämistä ja rakentamista jatkettiin vuonna 2016.

”Sisters Inc. suunnitteli tapahtumaan näyttävän pohjaratkaisun, joka noudatti sekä visuaalisesti että toiminnallisesti toiveita toteuttaa gaalamainen gaala, ottaen huomioon vaativan kohderyhmänne odotukset ja toiveet kiinnittäen huomiota pieniinkin yksityiskohtiin. Lopputulos vastasi loistavasti meidän ja vieraidemme toiveita.”

Anu Soini, Projektipäällikkö, Alma Mediaratkaisut